tankar

Förbannade tankar. Jag har mått bra hela dagen och inte tänkt speciellt mycket. Men det kan räcka med att jag råkar tänka en tanke fel, som till exempel: Får jag tillräckligt med luft nu? Känns svårt och andas? Så blir jag rädd, min mage vrider sig och jag får ångest utan dess like. Det kan vara en hel dag, det kan vara i tio minuter. Helt olika. Men jag är så trött på skiten, jag är så trött på att jag fortfarande blir rädd. Mina tankar krigar mot mig, och jag krigar tillbaka. Jag vet inte om jag ska börja äta medicin tillfälligt för jag vill inte ha det såhär. Det här är inte jag! Jag mår ju så jävla bra annars, kan mina äckliga tankar bara låta mig vara och sluta förstöra så mycket för mig :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0