seg-söndag.

Ja då var den här helgen över med födelsedagsfirande och alltihop. Det var mycket trevligt igår och snittarna uppskattades, vilket var superkul. Blev rätt många i pappas lilla lägenhet men det gick strålande iallafall. Fick en massa fina presenter också. Sen blev det utgång till Collage med gänget. Dans och hade kul hela kvällen. Min älskling kom upp i fredags också,vilket var helgens höjdpunkt. Saknade honom så jag höll på och dö. Och idag åkte han hem igen :( Men jag drar neråt på söndag, juldagen och stannar en vecka hos min prins! Sen flyttar jag ju förfan om typ två veckor?! Helt galet. Första lasset med kläder får jag ta med mig på söndag, hallelujah!! Kan nån vara vänlig o säga hur man laddar upp bilder på bloggen via datorn? Fattar nada.. Josse du vet väl??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0