Lycklig

Jag är lycklig. Hade jag inte lidit av panikångest så hade mitt liv varit perfekt. Finner inga ord för hur mycket jag hatar skiten jag drabbats av. Varför just jag? Jag lever med en ständig oro som tar på mitt psyke och välbefinnande. Det jag kan säga är iallafall att jag är så lycklig tillsammans med Mattias! Känns som att vi bara kommer varandra närmre och närmre. Det känns så otroligt bra mellan oss. Och man kan VISST älska En person trots distans. Förstår att folk som inte klarar ett distans förhållande inte tror på det. Men vi växer av att vara ifrån varandra och uppskattar tiden vi får tillsammans på ett annat sätt, för den är ju begränsad. Klarar man distans klarar man fan allt tillsammans. Min älskling Mattias, du betyder så mycket mitt hjärta. Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0