jag har allt jag någonsin önskat!

Nu har jag jobbat sista dagen, för en veckas underbar och efterlängtad semester, det ska bli så skönt. Jag har nog aldrig varit så trött som jag har varit dom sista två veckorna. Har jobbat som ett djur och sovit som en kratta. Att jobba med barn när man redan är trött och smått irriterad är sjukt frustrerande och jobbigt. Har varit nära och bryta ihop flera gånger. Men jag klarade det. Så nu har jag en veckas härlig semester, så på juldagen blir det Malmö. Stannar en vecka och myser och firar nyår. Sen hem och jobba fyra dagar, och sen flyttar jag. Har packat tre stora resväskor med kläder som jag ska få med mig i övermorgon. Frågan är bara hur det ska gå haha. Får dock hjälp så det går nog bra. Jag är så lycklig. Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är för allting just nu. Känner harmoni och lycka inom mig. Jag ser fram emot och flytta till min favorit stad, och äntligen, ÄNTLIGEN få stanna kvar där. Slippa slitas från min älskling och mitt hem. Det är så underbart! Börja ett nytt liv :) Och juste, julafton imorn? Känner ingen som helst julstämning. Har så mycket annat i huvudet så har knappt hunnit tänka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0