flytt

Jag kan inte fatta, jag kan inte förstå. Jag FLYTTAR i Januari. Nu är det bestämt. Veckan efter nyår, ska jag bosätta mig nere i Malmö. 62 mil härifrån. Jag ska bo i samma stad som min älskade pojkvän, jag ska bo i staden jag velat bo i lång tid. Jag ska flytta till staden jag alltid längtar till och alltid vill vara i. Jag är lyckligast i världen just nu. Det kan inte kännas bättre. Overkligt. Men jag känner att jag är redo att lämna Stockholm, finns ingenting som håller mig kvar här. Självklart kommer jag sakna vänner och familjen, och min andra halva Linnea. Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan henne. Blir lite ledsen när jag tänker på det. Men vi kommer alltid finnas för varandra och jag kommer hem emellanåt och sådär så det kommer bli bra!! Och jag fyller 20 om en vecka, YEEEEEEEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0