jag är tillbaka

För ett tag iallafall. Hehe jag far ju och flänger runt fortfarande så det kan hända att det blir fler uppehåll i den här bloggen. Men jag ska försöka skriva nu igen så mycket jag kan. Det är alltid roligt att läsa tillbaka också, även om jag tappat alla läsare här nu haha. Nu jobbar jag igen på förskolan jag varit på hela våren. Min sista dag är på onsdag. Sen vet jag inte hur det ser ut med jobb framöver så jag kan säga att jag känner mig rätt stressad!! Drar ner till malmö på onsdag efter jobbet för och träffa älskling en vecka. Saknar malmö så det ska bli skönt och komma tillbaka. Och då ska jag verkligen ägna mig åt att söka jobb på riktigt. Har ju fan aldrig blivit av, men nu måste jag och vill jag verkligen så det ska göras. Lämna cv i butiker och så, hatar sånt men vad ska man göra! Ska bli mysigt  och träffa älsklingen igen, saknar honom så jag håller på och dö. Vill bara hitta ett jobb nu så jag kan flytta ner så fort som möjligt. Avståndet mellan mig och Mattias gör att det blir jobbigare och jobbigare ju längre tiden går. Vi har varit ifrån varandra i två veckor nu, så länge har vi aldrig varit ifrån varandra. Från dagen vi lärde känna varandra. Men det kommer bli så myyyyyys och se min prins igen! Längtar! <3<3



Min sexbomb! Så jävla snygg baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0