sunday

Imorse var jag ute och tog en lång promenad, fan vad underbart väder det är ute. VÅR VÅR VÅR <3 Nu har jag också börjat trappa ner med min medicin, och snart slutar jag helt och det känns så jävla skönt alltså. Ooom jag ska festa i sommar, haha! Annars då, igår var jag ju bara hemma och det var såå skönt. Sen har jag ju funderat en lång tid på och skicka iväg ett långt brev till Sonny, där jag skrivit allt under åren som gått. Hur jävla illa han gjort mig och så vidare. Jag skickade det till honom, och jag känner mig så glad att jag gjorde det! Han läste det, och han fick sig verkligen en tankeställare. Nu släpper jag det där helt, för nu vet jag att han vet om det han har gjort. Vilket jag har velat från början. Så nu känns allt tip top, och det ligger i det förflutna nu. :) snart så kommer hannah och micke hit och ska kolla film, myys!



Sommarsommarsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0