Lördag

Hej det var längesen! Jag har inte orkat skriva här på ett tag men nu kände jag att det var dags. Hade mitt livs roligaste helg förra helgen när jag och Hannah drog till Malmö. Vi hade så jävla roligt, en helg jag sent kommer glömma. Träffade också en kille som jag blev jätteförtjust i. Victor heter han, så jävlans fin! Så allt känns bara helt underbart, och jag mår toppen. Förutom att det känns så jävla segt att vi bor 62 mil ifrån varandra :/ Men jag längtar tills jag åker dit igen, och det kommer jag göra snarast. Kan inte sluta tänka på honom :) Träffade också en massa andra nya polare, och jag säger det fortfarande, en vacker dag kommer jag att flytta till skåne. Gillar det så mycket mer än stockholm, så jävla segt och äckligt här. Jag trivs mycke bättre i malmö, så dit kommer jag komma en vacker dag :) har planer på och dra och plugga i Lund också, värsta studentstaden. Så om allt går som det ska tänkte jag söka dit till våren om ett år. Då har jag bra med tid och fundera på vad jag verkligen vill satsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0