hat

Asså att man aldrig slutar förvånas. Hur fan kan du Oscar, säga till Sonny att jag har sagt saker till dig som jag inte ens har sagt eller känner? Jag blir så arg, varför ska du lägga dig i? Och vad vasr syftet med att säga det du sa ? det hjälper ingen, och definitivt inte mig. Så jävla äckliga, omogna och patetiska jävlar ni är hela bunten. Jag skulle vilja veta EN ENDA sak som jag gjort er som gör att ni orkar snacka en massa skit hela tiden? Har ni ingenting annat och snacka om än mig? Ursäkta men det verkar inte så. Jag och Sonny gjorde slut för två år sedan, och ni snackar fortfarande som att vi är tillsammans. Bara lägg ner, vi har INGENTING kvar, jag är jag och han är han, och jag önskar fan av hela mitt hjärta att jag aldrig träffat er och slösat så mycket tid på er och ert jävla skitsnack. GAH JAG ÄR SÅ BESVIKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0