underbart väder!

Det var så fint imorse så jag störtade upp ur sängen, med världens leende på läpparna. Jag mår fett bra idag. Öppnade restaurangen idag med en tjej som heter Anna. Skit gullig tjej, och vi började prata ochlära känna varandra. Det visade sig att hon bodde på stamgatan här där jag bor. Är inte världen sjukt liten? Haha, vi ska kanske ut på fredag. Me like. Men iallafall, träffade chefen idag och skrev på lite mapper och anställningsbevis och så. Ska öppna restaurangen ENSAM på torsdag?!?! Jag kommer dö, chefen tror att folk lär sig på en gång. Lite mycket ansvar för mig kanske? Och för tidigt.. Menmen, det är bara försöka gilla läget.. Sitter och tittar lite på iphones, ska köpa en tänkte jag. Snygg david tecknar ett abonnemang till mig på 500 i månaden. Lagom! Men nu ska jag dricka kaffe och lyssna på lars winnerbäck som jag aldrig lyssnar på annars. seeee yaaa!



Saknar krägga... vart där två gånger i år?!?!?! Inte okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0