John Mayer

Jag vill gifta mig med den karl. Hans musik är det bästa som finns. Jag blir glad/lugn/nostalgisk när jag hör honom. Hans låtar är bäst. Men men, nog om det. Har jobbat idag också, fick lära mig och öppna restaurangen. Gick hur bra som helst, dock är det lite och tänka på, men jag har lärt mig så sjukt fort så allt går bra hela tiden, det bara flyter på, as skönt. Trivs jätte bra där, redan efter två dagar bara.. men det känns som det är nått annat som fattas. Jag behöver en riktigt rolig kväll, med ALLA mina betydelsefulla vänner. Jag är så rädd och glida ifrån folk, speciellt dig Josse. Jag är inte hel här hemma utan dig. Kär vill jag bli också för den delen. Vill ha nån och dela allting med, singel livet börjar trötta ut mig lite. Det var kul i början... Aja, grinigt inlägg sorry.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0