ibland..

Vill man spola tillbaka tiden. Allt går så fort, och man vill ibland spola tillbaka tiden till stunder, platser, tillfällen, människor.. Det tror jag alla känner någongång i livet, eller mer än någongång bara. Man minns ju minnen som om dom vore igår. Just den där känslan när man var så himla glad, när allting bara flöt på och man var omringad av bra människor. Varför kan man aldrig lära sig att uppskatta situationen just när den är? Varför ska man komma på flera år efteråt att man vill ha det så igen? Eller kanske inte ha det så igen, men man vill känna den där känslan, ruset. Som var så behagligt just då. Jag har hur mycket minnen som helst som man skulle vilja åka tillbaka till. Men det jag aldrig kommer förstå är att man aldrig kan njuta av det just då när det väl händer, det ska alltid komma 100 år senare liksom..



Där skulle jag vilja vara nu.. vi hade precis fyllt 14.. började träffa killar och hängde på skinnavik. Inga seriösa problem hade uppstått då, vi bara njöt av livet och hade kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0