höst

Ja nu kan man ju verkligen säga att hösten har kommit. Både på bra och mindre bra sidor. Årstiden i sig är ju huur mysig som helst, med alla färgglada löven, det är kyligt och friskt väder ute och så. I love it. Men det är nu man märker hur alla kryper in i sina skal och typ aldrig lämnar dörren. Det är nu jag vill ha någon. Någon famn att ligga i, närheten av någon som tycker om mig, och som jag tycker om tillbaka. För just nu känner jag mig så jävla ensam, jag har tröttnat på folk runt omkring mig. Jag vill bli kär i en helt ny kille, som inte känner någon som jag känner, han ska vara helt ny för mig och alla runt om. Det blir ju så lätt nu att jag tänker på mitt förra och enda förhållande jag haft nu när man känner sig såhär ensam, bara för att jag inte har något bättre och jämföra med. Vi hade det bra i början, det var det enda. Så varför ens tänka tillbaka på allt gammalt? Jag vill ha nya människor i mitt liv, en ny pojkvän. Som ska vara så mycket bättre som du en gång var.


Hösten 2005 .. det var då allt började
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0