helvetes dag

Allt har gått käpprätt åt helvete idag. Otrevliga kunder, klagomål, stressigt, och vaknade upp med ett pisshumör som tyvärr suttit i hela dagen. Ville bara hem hela dagen och sova. Känns som jag har 4354635 timmars sömn att ta igen. Men vad ska man göra? Bara bita ihop. Jag vill åka iväg nånstans nu känner jag.

Kan man ha gått egenom så mycket som du och jag har? På både gott och ont, känns som allting har hänt. Kan inte hända mer mellan oss nu. Jag känner mig bara starkare för varje dag som går. Synd bara att du visade dig vara en helt annan person än den som jag började gilla från början. Jag hatar dig, för att du strött så mycket salt i mina sår. Dra åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0