varför?

VARFÖR ska jag alltid lägga ner för mycket energi och för mycket av mig själv? Jag lägger ner hela mitt hjärta och hela min själ på och gå runt och fundera på saker jag aldrig kommer få reda på. Och saker som är nu och analyserar och tänker vad som kommer hända i framtiden och hur kommer det sig att man gör si och så. VARFÖR KAN JAG ALDRIG LEVA I NUET OCH BARA GO WITH THE FLOW? Varför måste jag alltid fundera så mycket på hur saker ska bli? Det vill jag verkligen kunna göra, bara göra saker som jag tycker om när jag känner för det. Men nu istället tänker jag på vad som händer om jag gör si, eller varför skulle jag göra så? Och kommer det ens bli kul? Åh mitt huvud är paj .. Jag vill må bra!! :(

Den här låten gör mig så jävla glad! Vintern 2009 när jag fyllde 18 och röjde satan på krogen varenda dag på jullovet. FAN VAD JAG MÅDDE BRAAAAA! Kan få flashbacks när jag hör låten från när det var vinter och iskallt och jag gick och lyssnade på den här låten på högsta volym när jag var på väg ut. SAKNAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0