torsdag

Har varit otroligt skönt och fått vara ledig idag också. Var uppe tidigt imorse, sista gången hos psykologen.. Gick bra, men jag är långt ifrån klar. Så jävla jobbigt det där, jag bara skjuter upp saker hela tiden. Saker som jag bör göra direkt, det är ju det jag ska göra för att jag ska kunna komma någonvart och för att må bättre. Jobba med det jag har svårt med, men men. Ska verkligen försöka ta tag i det nu. Men det är så mycket annat skit som strular som jag måste tänka på hela tiden. Som jobb, det tamigfan struligt hela tiden, jag älskar mitt jobb, men nu ska den restaurangen läggas ned och jag har ingen aning om hur det blir i framtiden och folk sjukskriver sig, kommer tillbaka, jag får nya scheman varanan dag. Ibland heltid, ibland deltid. Kan aldrig planera nått, och jag vill ha ett ordentligt jobb med fasta tider. Så har sökt några nya jobb idag, får hoppas att man får napp nånstans såsmåningom. Efter psykologen idag gick jag förbi jobbet och köpte med mig två bullar till Antonio och Sebbe, haha dom blev överlyckliga. SÅ gulliga! Sen har jag bara suttit och sökt och tittat på jobb. Så rolig dag har jag haft. Ska man kanske ta tag i bunten med papper nu som har legat och väntat sjukt länge på mig nu... Fan jag orkar inte..

Btw har hamnat i en White Lion period igen. Nu är det bara det som spelas i öronen på mig. Så jääävla bra och man tröttnar ju aldrig. Haha det är så bra så jag går runt och mimar och spelar trummor i luften på bussen. Hahaha

White Lion-wait


syyyynd att dom bara har skit kvalitér på youtube, men ett tips om ni vill få lite jävla bra musik smak är att söka på dom på spotify och bara pumpa skiten ur alla bra låtar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0