tankar

Usch mina tankar har gått i ett denna lördag kväll. Jag funderar och funderar och funderar. Jag blir nästan rädd för att jag funderar så himla mycket. Och vad funderar jag på? Jo livet, och allt som finns i det. Kärlek, jobb, pengar o.s.v. Just nu vill jag bara trycka på en knapp och fan bara leva livet fullt ut som jag vill göra. Ingenting ska hindra mig! försöker verkligen och gör mitt bästa för att det ska bli så.. Imorgon åker jag hem, hem till sthlm och hem till vardagen igen. Tråkigt, och skönt. Både och. Var rätt skönt och komma iväg några dagar bara. Dock ser jag INTE fram emot bussresan imorgon, meeen det får gå det med. Nu ska jag sova innan min hjärna exploderar. Fast jag hade hellre gått och lagt mig i en varm famn hos någon jag tycker om .. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0