söndag kväll

Söndag har alltid mest ångest i sig. Förstår inte riktigt varför. Veckan är slut, det har inte varit något speciellt. Har haft en sjukt tråkig helg med jobb. Har inte druckit, gjort bort mig eller hört av mig till någon jag inte borde. Allt känns bara tungt idag iallafall. Jag vet inte vad jag vill. Jo, det jag vill mest av allt just nu är att träffa någon och bli kär i. Vill ha en varm famn och krypa ner i nu denna mörka tid. Och inte bara nu, utan framöver också. Singel livet är inte så jävla kul, bara till en början. Sen tröttnar man. Jag vill känna på en där kärleken när man tänker på personen hela tiden. Man hör av sig och får trevliga svar, man får fina sms från sin kärlek som gör en helt varm i kroppen. Man kan lita på varandra, man behöver inte vara orolig för nått. Man träffas, och allting känns bara så jävla bra.. som om man svävar på rosa moln. Gah, den där känslan minns jag knappt. Jag vet bara att jag vill känna det där ruset igen.



Jag kommer aldrig aldrig aldrig släppa dig. Är så jävla glad att du alltid funnits i mitt liv, och alltid kommer göra det. Finns fan ingen jag värdesätter så högt som dig. DU är min ögonsten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0