Några sommar minnen

Satt och tittade på en massa gamla sommarbilder nyss, och blev ju bara tvungen och lägga upp lite fina minnen.



Sommaren 09 när jag och Linnéa var ute i skärgården med hennes båt. Mådde väldigt dåligt där kommer jag ihåg, men skärgården är ett fint minne med dig bebi.







När vi var småttingar och alltid åkte med pappa ut till krägga. Höjdpunkten var att få välja godis och glass. Haha älskling!



Jag och Clara åkte till Solna för att träffa grabbarna som satt ute och drack öl. Det var en varm sommarkväll, vi drack öl och spelade fotboll. Mys!





Jag och Clara var på fest hos Elin. Solnedgång och öl på balkongen. Jag var nykär, försommaren 08.





Jag och Olga var i Viby, medans vi väntade på bussen satt vi och drack vin och kollade på myror. Sommaren 08.



Jag och Clara var med alla grabbsen i stamparken. Vi hade hittat vårt nya umgänge. Lillebrollan ville ju också vara med och spela fotboll.



Skolavslutningen 1an på gymnasiet. Träffade alla brudar från björkis och hade en galen kväll. Den började i blåsut med öl och fint väder. Sen blev det stan för hela slanten.





Ännu en fjortis-fylla på långholmen med vänner. Jag rökte, gjorde bort mig och drack för mycket those days. 06



Vin och trevligt umgänge i humlegården en sensommarkväll.





Cab åk och häng med Clara, Eken och Micke.



09. Mitt värsta år. Hade gått en lång promenad med Clara. Satte oss i gräset och tog en cigg och pratade i flera timmar. Det var varmt!



Jag och josse satt på min balkong och drack tre små apor. Efter det gick vi in på starkspriten. Därefter efterfest hos Micke. Sen är det svart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0