pepp!

Efter att ha lyssnat på bra musik, kollat bilder på datorn och fått en del utträttat med privata saker så fick jag plötsligt en sån jävla skön känsla! Lyssnar på latino, aventura nu och känner bara att fan vad jag nu ska göra allt för att övervinna min ångest!! Är så trött på skiten, och vill inte att den ska ta över mer av mitt liv! Har gått på möten nu och fått hjälp, nu ligger den sista delen på mig. Nu måste jag göra saker för att hjälpa mig själv. Har inte riktigt haft tid eller ork sista tiden men nu jävlar ska jag ta tag i det! Jag ska må så jävla bra som jag gjorde innan den här skiten började! Om jag bara vill kommer det funka!



Så där glad ska jag bli igen. Jag ska ta tag i alla mina problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0