måndag, blää

Måndagar suger verkligen. Hatar måndagar och söndagar. Vet inte varför men det är deprimerande fan. Och nu ska jag ju åka till Malmö ensam, fast man trodde nått helt annat. Kul, jättekul. Fitt otrevlig bitchjävel på jobbet idag som jag ville strypa, men nej nej man är ju tvungen och stå och vara hur trevlig som helst trotts att man bara vill klappa till personen i fråga. Sitter i mitt rum nu med en massa levande ljus och bra musik, det ända som fattar nu är lite sällskap och mys .. :( Älskar hösten, men ändå ger den mig en konstig känsla. Jag blir alltid så grubblig och tänker tillbaka på en massa gammalt. Minnen och hur allt var då, helt onödigt egentligen men det är min järna som aaaaldrig vill samarbeta med mig, det har jag ju märkt. Mår fan inte bra nuförtiden. Känner aldrig den där riktiga glädjen att livet bara är underbart och leker på. Bara en massa saker som tynger mig, jobb, framtid, kärlek? Åh jag orkar inte, godnatt..



Den här dagen var jag GLAD. Skolavslutningen i 1an på gymnasiet. Vi drack, hade jävligt kul och träffade nya människor. INGENTING jag mådde dåligt över då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0