lördag

Gårdagen var intressant. Kom ju till malmö vid sju igår morse efter en lång väg med nattbussen. Fyfan det var ett helvete, sov ingenting. Max en halvtimme, sen skulle jag gå hela vägen från malmö central till camilla och david. Sju på morgonen, jag frös, va skitgrinig och va nära på och börja grina på vägen. Men när jag väl kom fram fick jag gå och lägga mig iallafall, superskönt. Sen igår kväll drog jag ut med lebbarna som bor här i samma port. Dom sa att det var fest och att jag skulle glida ner till dom så vi kunde börja förfesta. Jättetrevligt, sen skulle vi dra på fest. På vägen dit säger dom att det mest är tjejer där. Yeees, tänker jag, fan va kefft. Sen när vi kom dit var det BARA tjejer där, och dom var flator hela bunten. Dom satt och hånglade med varandra och tog på varandra. Kändes väääldigt konstigt och jag kände mig rätt så obekväm där. Sen frågade dom mig om jag var flata.. herregud det ser man väl förfan. Jag är sminkad, kvinnlig och så jävla not-lebb man kan bli. Men men dom ville väl vara på den säkra sidan. Dom själva var ju osminkade och såg allmänt risiga i. Jäävligt tråkig kväll iaf. Nu ska vi äta oxfilé yeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0