hemma

Efter en dryyyg jävla bussresa är jag hemma i underbara stockholm igen. Borta bra, hemma bäst och så är det verkligen. Det är när man är borta ett tag som man verkligen uppskattar att komma hem igen. Och det första jag gjorde när jag kom hem var att möblera om mitt rum, haha jag hade så ont i röven efter att ha suttit i nio timmar så jag behövde röra på mig. Det blev väldigt mysigt tycker jag, dock möblerar jag kanske lite för ofta. Nu sitter jag och äter banan, är typ övertrött eller nått. Orkar verkligen inte jobba imorgon, men jag har inget val tyvärr. Men ska inte lägga mig riktigt ännu. slänger upp några bilder iallafall







Såhär fint var det när vi åkte bussen vid vättern!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0