fredag

Alltid skönt med fredag, men inte när man vet att man ska jobba imorgon:(:( snaaark, jag hatar och jobba helg. Men det är bara och bita i det sura äpplet, är ju ledig söndag och måndag så det är ju wonderful. Jobbar 12 till stängning idag, lite segt. Men nu när jag har min iphone kan jag surfa och läsa en massa bloggar så man inte dör helt av tristess hehe. Lär va mycket folk idag, är ju fredag. Skönt att jag är på ganska bra humör då. Sitter och pumpar White lion, blir så glaaaad av dom. Synd att dom jävlarna slutade spela på 90 talet, annars hade jag ju vart där och sett dom live direkt. Aja whatever, den här helgen ska bli lugn, jag ska inte göra nått speciellt. Jag har tänkt på en sak, det är helt sjukt hur mycket man uppskattar att bara ligga hemma när man jobbar. När jag gick i skolan kunde jag aldrig bara ligga hemma en fredag eller onsdag, blev så rastlös. Nu är det det skönaste som finns och bara ligga hemma och slappa. Me like! Malmö på torsdag också, Mikaela kanske följer med. Vore så sjuuukt nice! Har aldrig träffat nån som är så spontan som den flickan. Haha, nu ska jag dricka kaffe. Puss på er era jävla snyggingar



åååh krägga 100 år sen. Sakna sakna sakna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0