yes

Chefen ringde precis och sa att jag blir hemma imorgon. Skönt, för jag mår verkligen inge bra. Så morgondagen ska jag sova ut, och sen ligga hemma och myysa och kolla på film och ro om mig själv :)ska bli supermys, va längesen faktiskt. Nu sitter jag och dricker te och lyssnar på Gary moore. Jag säger bara TUMMEN UPP för den underbara 80-tals rocken. Ibland skulle jag vilja levt på 80 talet. Uppleva den coola rocken, alla coola kläder och stora frisyrer! Det är fan ballt. Och alla färgglada färger. Aja whatever, pratar med josse på msn och fan vad jag saknar att bara kunna ringa henne och spontan mötas i stureby och gå flera timmar och bara prata om allt och ingenting. Jag saknar hennes trygga axel jag alltid fick luta mig åt. Kom hem älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0