tom

Vet inte vad jag ska säga. Jag skulle jobbat idag, men höll på och ramla ihop på vägen. Fick åka akut till öppen psykiatri för att prata med en terapeut och en läkare om min ångest. Jag trodde aldrig att det skulle gå såhär långt som det faktiskt gjorde idag. Att jag inte ens klarade av att åka till jobbet. Min mamma fick ringa min chef och berätta att jag inte skulle dyka upp. Fick sitta en bra stund och prata med hon från psykiatrin och läkaren. Dom lyssnade verkligen på när jag berättade om mina problem som tydligen var ganska allvarliga. Idag kände jag att det var gränsen. Jag hade rätt, så nu är jag sjukskriven. Jag är helt förstörd. Helt tom. Mina krafter är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0