tjo

Känns lite bättre nu. Morgonen var dock ett HELVETE. Bröt ihop på jobbet, så det kan gå va. Dessutom är jag hängig och börjar bli sjuk, så allt kom på samma gång. Men efter en lite powernap när jag kom hem känner jag mig bättre faktiskt. Försöker få min chef och fixa nån som kan jobba åt mig imorgon, annars får jag återigen jobba sjuk. Som jag gjorde idag, med halsont och förkylning. Det är ju fräscht när man jobbar med mat va? När man dessutom går runt och nyser. Jag säger då det, ät aldrig på tacobar haha. Nä skämt och sido. Ikväll skulle jag träffat Mark, men det blev inte så eftersom det regnar, blää! :( Så ska nog ligga hemma och kurera mig istället med te och en massa bra filmer. För som det ser ut nu så måste jag jobba imorgon. SUG på den




Påminner så mycket om förra vintern. Mår så jävla bra när jag hör den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0