söndag

Har legat i soffan heela dagen idag. Det har varit helt underbart. Har sovit för lite och druckit för mycket känner jag. Så idag är det slitet, men det är det värt helt klart. Blev harrys både fredag och lördag faktiskt, längesen jag var där så det var sweet. förutom att stället typ tagits över av en massa nördar typ? Vad hände med alla sköna glam rockare? Nu är det typ bara en massa konstiga människor med koftor och keps som springer runt där. Vad är grejen? Finns inte många rock klubbar i stockholm, så varför kan inte bara alla rockare samlas på samma ställen?! Så jävla trist, usch. Skitsamma, jag träffade iallafall en skit gullig tjej på harrys igår. Haha vi blev asbra kompisar så det var kul som fan. Men nu ska jag gå till turren och köpa massvis med godis för det är söööndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0