söndag

Vilken mörk och grå och tråkig dag! Jag säger bara usch på det. Men det är ju sånna här dagar man bara ska vara inne och mysa typ. Så på ett sätt är det ju mysigt, men jag vill ha snö nu! :D Det är så mysigt. Det snöade igår morse när jag var på väg hem från krogen, asmysigt. Inatt slaggade jag 12 timmar, det behövdes kan jag säga, har sovit så dåligt sista tiden. Mamma och Kenta har kommit hem nu också. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, sitter och lyssnar på Calle&the undervalleys nya låt. Och den är sjukt bra tycker jag! Finns på spotify. Stars heter låten. Förresten va de nån som såg när han va med på tv i fredags på doobidoo? Han och Caroline af ugglas sjöng en så fin låt! Blev nästan tårögd!




En bild på mig och min älskling från början av året. Det var en dag i januari när det snöade av bara helvete. Jag mötte Chris på en öl och massa skitsnack. Efter det mötte jag upp nästan hela klassen och drog till Chaplins och spårade utav bara helvete. Fan den kvällen var helt underbar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0