onsdag

Hade en riktigt jobbig dag igår, därför hade jag ingen som helst lust att skriva. Idag var jag på vårdcentralen och det kändes sådär... jag betalar 150 spänn varenda gång jag går dit för att jag ska få hjälp mot min ångest. Men det ända dom gör är att säga att jag har svår ångest och behöver hjälp. Jo jag vet det? Och när dom dessutom bokar in mig hos en annan läkare som endast har 10 minuter för mig, det är inte okej? Och vill inte göra det jag kom dit för att göra. Riktigt besviken. Som tur är har jag en klok och envis mor som ska ringa tillbaka till dom. Sådär får det inte gå till. Aja, ska snart käka pizza med pappsen. Är sjukt hungrig. Imorgon öppnar vi nya TACOBAR sveavägen. Så jävla schysst den är. Skitfräsch inredning, ALLA VAROR FINNS. Det går inte ens att jämföra med vasagatan. Så alla är hjärtligt välkomna till tacobar&tasty thai sveavägen tomorrow. How how

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0