onsdag

Dagen har varit great. Toppen humör hela dagen och det känns så skönt! Ångesten har varit så långt borta och inte ens försökt krypa sig på, såhär vill jag att det alltid ska kännas! Man märker också att det gör skillnad när man prioriterar olika saker i livet, som vilka som får en att må bra och vilka som bara sprider dålig energi. En stor energi tjuv har jag gjort mig av med nu och det känns ju helt underbart. Dock tänker jag ofta på honom, men jag har börjat tänka i andra banor, och believe me det funkar! När jag kan känna saknaden och mina tankar glider iväg så tänker jag numera såhär: Mådde jag bra av dig? Skulle det leda någonvart? Är det värt det? Vill jag må bra? Finns det bättre än dig? Och jag kommer ju aldrig på EN positiv sak ens så det är ju snart uteslutet att ens tänka på dig. Vi hade vårt för 100 år sen. Just idag är jag stark! Just idag mår jag bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0