måndag

fyfan för måndagar. Jag hatar dom verkligen. Ångest upp till öronen som alltid. Har haft tvättstugan hela morgonen, och städaren i min port är ju seriöst läskig. Han hoppar upp som gubben i lådan och säger alltid; hej allt bra? så låter han så jävla äcklig också.. inte nog med det, han följde efter mig till min dörr och ville stå och snacka med mig. Scary? Jo tack.
Idag börjar jag jobba klockan tre och jag ser absolut inte fram emot det. Jag hatar mitt jobb tror jag, nu är jag astaggad på att hitta nått nytt. Så har sökt lite olika, och kollar varje dag. Fuck restaurangbranschen. Aldrig igen, är så trött på den. Idioter till människor, man får ta mer skit än vad man förtjänar under hela sin livstil typ. Gäster är otrevliga, arbetsgivare utnyttjar en till max. BLÄÄÄ. Jag tror att min ångest skulle minska SJUKT MYCKET om jag bytte arbetsplats. För det är en stor anledning till att jag har den jävla ångest jag har. JAja, till nått helt annat. Köpte ju en massa fina saker till mitt rum igår, och det bästa av allt; en NY säng! :D den är så fin och skön och jag älskar den. Här kommer lite bilder









Åh titta det fina vädret idag, myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0