lördag

Det blev Harrys igår iallafall. Det var skit kul! Jag dansade röven av mig, för jag var på fett bra humör igår. Och på dagen stängde vi tacobar på Vasagatan för gott, jag säger bara SKÖNT. Jag är så trött på det, på allt med mitt jobb. Vill säga upp mig, men jag måste hitta ett annat jobb. Ångest varje dag jag ska till jobbet, frustration varje dag. Jag blir arg såfort jag pratar om det. Så vi skiter i det nu. Idag har jag varit sjukt sliten. Igår måste nog varit den stressigaste dagen i mitt liv. Stressade hela dagen på jobbet, sen när vi stängde restaurangen så städade vi under tidspress, sen stressade jag hem för Clara och Nea skulle hit. Sen stress igen för vi drog till min brorsa. Sen ännu mer stress för vi var tvugna och gå tillbaka hit och hämta Claras legg innan vi kunde dra till Harrys. Fyfan, känner av i kroppen idag. Så ikväll blir det lugnt bara, känner mig låg. Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0