hej

Dålig uppdatering i know. Har inte haft lust och skriva här med tanke på en massa annat. Helgen va bra, jag var ute i lördags med solvik och hennes polare, hur mysigt som helst och träffa henne igen. hennes kompisar gillade jag skarpt också så det kändes bra. Jobbade i lördags och hela helgen kändes bra. Bomben kom idag på väg till jobbet. Jag visste att det skulle bli så. Det var för bra för att vara sant att jag mådde fett bra i helgen. Jag förstår inte hur min kropp och min hjärna orkar fokusera på att må dåligt och ställa in sig på det hela tiden. Varför inte bara köra sitt race och fan låta bli och tänka så mycket? Jag skulle verkligen göra vad som helst för att jag aldrig hade fått den här ångest skiten. Jag går fan hellre runt och är olyckligt kär som jag var förut än och ha det här. Jag orkar inte mer. Jag ska hitta en ny psykolog att gå till som kan hjälpa mig mera, för detta är för tungt för att klara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0