frussen!

Har varit ute och promenerat i två timmar med Mark, och jag är frussen! Men det var fan skönt och röra på fläsket. Har ju legat inne i två dagar och inte gjort ett skit, jo ätit godis chips och glass. Tummen upp va! Jag har även möblerat om i mitt rum, vilket jag gör minst en gång i månaden haha. Men jag blir aldrig nöjd! Kan ju bero på att jag hatar mina saker här inne .. nä, när jag fyller år ska jag fanimej önska mig en ny säng! Större och mjukare JA TACK! Jag hatar den jag har nu, fan stenhård. Och på tal om en helt annan sak så snackade jag även med Calle idag, det var kul för det var också sjukt längesen! Jag säger då det, jag tror folk alltid försvinner ur mitt liv bara för jag inte pratat med dom på ett tag. Men jag har insett att folk faktiskt inte alltid försvinner för gott, så jag bör nog sluta oroa mig för det haha. Nu pumpas MSG och sen ska jag sova, men inte ännu! Höhö




Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0