det är över nu

Du får mig bara att inse mer och mer för varje gång att du verkligen inte tillför mig nånting bra alls faktiskt. Du är grinig, otrevlig och dryg. Jag är aldrig glad när jag är med dig, känner mig bara fundersam varenda gång. Det är inte värt det, jag känner mig svag när jag pratar med dig, för du trycker ner mig och säger en massa onödiga saker. Och vad gör jag? Jo jag står iallafall med öppna armar och är så jävla in i helvete snäll. Men det är slut med det nu, på riktigt. Jag pallar inte umgås med energi tjuvar som dig. Nää, jag ska träffa en fin kille som framförallt inte bara tänker på sig själv utan bryr sig om mig också, och är omtänksam. Alla dom där egenskaperna som du inte har. Bye bye bitch!



Jag klarade det ju förut, då ska jag väl ändå klara det nu med? Det kommer kännas, men jag vet att det är värt det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0