valborg

Var otroligt bra måste jag säga. Mötte först upp Mikaela och sen satte vi oss på kingstown och babbla ett bra tag. Hade skitmysigt, och beställde in shottar av mickis, gullungen. Sen drog vi till harrys och mötte upp resten av folket. Hahaha vägen dit var ju bara så jävla klockren! Träffade på en gammal lärare på jensen, soppan vi hade i mediekunskap. Och det roliga var att jag kände igen honom men kunde inte koppla varifrån. Så sa han "Nej jag har inte varit din lärare.." Och då fattade jag, hahaha fan vad jag garvade asså. Han va skitpackad, hhaha. Men iallafall, FÖRSTA gången vakterna på harrys var på bra humör. Va där  en halvtimme, sen kände jag att jag hade druckit för mycket, så jag drog hem och tog sällskap med fabey. BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0