trött men ändå inte..

Ligger o myser i sängen, är ensam hemma. Ganska skönt men ändå inte.. är lite sällskapssjuk idag. Ligger och lyssnar på Joshua Radin och surfar lite, funderar en del gör jag också. På studenten, sommaren som väntar och vad som händer sen. Provade min klänning och studentmössa när jag kom hem från sickla idag, och det kändes så overkligt och kolla sig själv i spegeln se ut så. Jag minns för längesen när man såg studentflak i stan åka runt, det kändes som en evighet bort. Om två och en halv vecka kommer det vara jag som står där. Jag är på väg och gå ut gymnasiet med bra betyg. Sen funderar jag mycket runt omkring mina vänner. Man märker verkligen vilka som finns där och vilka som inte gör det. Jag är glad att jag har dom jag har och skulle inte byta dom mot något i världen. Men ibland kan jag känna att jag bara vill lära känna nya människor, visst det gör jag ofta. Men jag menar ibland är man verkligen sugen på nått nytt. JAg vill göra nått galet, nån impuls grej som jag aldrig har gjort förut. Hoppas på en massa galenskaper i sommar, bara njuta av livet som jag gör exakt hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0