sunday

Det gick bra på jobbet, var stört skönt och komma ut faktiskt. Har inte gjort mer idag, är hemma nu igen och ska nog vara hemma hela kvällen. Väntar på mat, magen skriker. Huvudvärk som fan har jag också, men det går väl över hoppas jag.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att nästa vecka är galet skön. Har typ inga lektioner, och sakerna i skolan är så gott som över! Alla inlämningar är klara och nu ska vi inte börja på något nytt. Fett sköööönt! Och jag som är så duktig på och skriva osammanhängande saker, jag saknar min brorsa :(:( saknar kvällarna på harrys och seven sins med alla galna sleaze rockare, den här helgen har varit konstig. Legat hemma hela helgen, knappt pratat med någon, allt känns stört.. :S
hoppas saker och ting börjar reda upp sig till veckan nu. Ska klippa mig imorn också, jeiijjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0