söndag

Sorry för dålig uppdatering men jag hatar och blogga på helger. Hur som helst, i fredags satt jag och josse på min balkong och hade skitmysigt. Satt och drack vin, lyssnade på musik och babblade i solnedgången. Sen var det fest hos Micke, alla var typ där vilket var asnice! :) Kul och träffa alla. Gårdagen var lugn, jag käkade middag hos mormor och drog till tanto sen, och mötte upp mikaela och co. Det är så mysigt och sitta i tanto faktiskt, dock var det sjukt mycket folk där, men det var ju så bra väder så. Sen efter tanto mötte jag upp sebbe och nea i sjöstad och satt och grillade med dom och tog en öl. Väldigt mysigt, sen drog jag hem. Idag har jag varit och köpt studentklänning :D:D den är jättefin tycker jag, nu är det bara skorna kvar. Och det är så sjuuukt att det bara är 2 och en halv vecka kvar. 2 och en halv vecka kvar med min fina klass! Vi ska göra vår student dag till en dag vi alla kommer minnas!





Sen blev det inge fler bilder från den fredagen, buuhuuu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0