morsning korsning

Torsdag morgon idag, FAN vad tiden går fort. Det är helt stört, jag börjar få mer och mer panik för att det typ bara är en månad kvar i skolan? Jag kommer sakna alla så mycket, det märkte jag igår också, vilken jävla sammanhållning alla klasser har fått, det kommer va fett jobbigt.. Men ändå kommer det såklart att kännas bra. Och på tal om nått annat så har jag fett svårt för och bestämma mig för om jag ska med till Sweden rock eller inte. Det kommer kosta lika mycket för mig som kan vara där två dagar, som för en fem dagars biljett, och det känns ju liiite surt. Men jag har alltid velat åka dit och nu är det FETT bra band som spelar.

Vem vill missa?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0