kväll

Åh jag är så irriterad på mitt långa hår, det bara växer och växer och ingen jävel vill klippa mig. En sak är säker, så fort studiebidraget kommer ska jag till frisören! Ser ut som ett fucking skat bo. Åh va sur jag äääär. Tog en promenad för mig själv nyss så jag fick sura av mig lite, nu känns det lite bättre. Pratade flera timmar med camilla i telefon, ska bli så grymt kul att hon ska komma på min student :) kan knappt bärga mig, 15 dagar kvar och imorn blir det 14.. tiden går så snabbt och det ska bli den bästa dagen i hela mitt liv! hihi så fort jag tänker på studenten blir jag glaaaaad. Ah juste, har vräkt i mig 1 KILO godis idag samt en stor cola flaska, beach 2010 eller hur vare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0