jag mår bra

Japp det gör jag. Jag njuter av livet varje sekund. Det börjar bli mer och mer vår och snart är sommaren här, och studenten. Allt känns så overkligt men jag bara sprudlar av glädje. Det är så många nya dörrar som öppnar sig för mig nu och jag älskar det! Jag älskar förändringar, jag älskar att leva mitt liv precis som jag lever det. Träffar mina underbara vänner som jag älskar mer än något annat. Går snart ut skolan. Träffar killar som jag tycker om, men binder mig ändå inte till något förhållande, med tanke på att jag absolut inte är redo för ett. Jag älskar och kunna göra precis vad jag vill när jag vill, det är ingen som säger till mig vad jag ska göra eller har åsikter hit och dit. Jag gör vafan jag vill och behöver inte anpassa mig efter någon, som jag gjorde förut. Har verkligen uppnåt nivån till att må så bra som jag gör nu, har sagt det flera gånger jag vet men det trodde jag fan aldrig jag skulle göra. Det bara händer en massa roliga saker hela tiden som gör mig glad. Önskar att alla kunde känna som jag känner just nu, men som sagt livet har ner och uppgångar, och jag är då inne i en fas i livet där allt bara känns GREAT! Och kom ihåg att varje sak som går åt helvete blir du en erfarenhet rikare av! :)

Så fin låt och låt text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0