tjoho!

Har varken haft tid eller lust och blogga i helgen, men nu är jag tillbaka! Kort uppdatering, i fredags var vi på seven sins på release party för crazy lixx, galet drag och roligt var det! Finns inget bättre än sköna rock låtar och trevlig omgivning när man är ute. Sen igår jobbade jag från 10 till 17, allt gick bra och jag trivs så bra på mitt jobb, hade saknat satir när jag fått slava på lindex senaste tiden....... men men, sen igår blev det harrys med packet. Haha det är verkligen en kolosal blandning på folk måste jag säga, men det är det som gör stället så trevligt. Dock var det en snubbe som sparkade mig när jag satt ner?! Då fick david och marcus snetändning haha, men han trodde tydligen jag va nån annan, slyna... idag är jag trööött, men man lever bara en gång och jag har haft ännu en sjukt rolig helg! :)


Mikaela och Clara :) <3


Snygg David!


Jag innan harrys


Oj va glad jag var haha


Jag och brorsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0