slitet!

Kan man lugnt säga! Gårkvällen var sjukt rolig, känner att den behövdes gott och väl. Hängde med Josse och Madde till royal garden, DÄR SÄTTER JAG ALDRIG MER MIN FOT! första och sista gången, fyfan bara massa bakåtslickade brats med gucci skärp eller skor som trodde det ägde hela stället? No thanks inte min typ av människor, drog vidare till harrys istället och mötte upp min söta storebror och hela gänget. Fan va najs det var! Som alltid så var det nice musik, sköna människor och bara allmänt trevlig stämning. Love that place, drog hem vid tre ungefär. Snackade med Calle på vägen hem, haha han är ju lite speciell han, men söt ändå. Slapp iallafall va rädd på hemvägen haha. idag blir det chill och äta hos mormor, PUSS ALLA SÖTA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0