har ändrat mig

Lindex är fan slavjobb! Det går ut på att jag går dit och får direkt uppgifter om vad jag ska göra, sen står jag och jobbar själv, blir placerad nånstans i butiken. Samtidigt som jag har fått uppgifter ska jag göra dom andra tjänster när dom behöver, tex springa upp och ner med korgar för att dom andra behöver, när jag själv är upptagen? Ingen lär mig om nånting utan visar bara hur sakerna ska göras sen får jag stå själv hela dagen. Inga små raster heller. SUUUG, skönt att det bara är en och en halv vecka kvar för fuck it asså! Och bara för och skryta och för att jag är så jävla cool så ville en viss idol komma hem till mig inatt, haha idolen i stureby. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0