allt förändras

Ja allt förändras hela tiden. Akon låten No more you får mig och fundera så mycket, vet inte varför. Men om man tänker tillbaka på allt man har gjort så är sig ingenting likt egentligen. 06, när jag olga och co var i huddinge varenda helg och söp upp varenda krona vi hade, vår fjortis period hade börjat. Efter de, 07 när vi jämt va på skinnaviksberget på sommaren och träffade en massa nya människor, bla Oskar som jag blev helt galet kär i, tog lång tid innan jag kunde glömma honom, knöt kontakter för livet. Hagge bland annat. 08, början till ett förhållande. Jag och mina två bästa vänner blev tajta med folket som bor här. Vi alla tre hittade kärleken. Trodde jag hade hittat killen i mitt liv, som jag ville dela allt med. Sen förändrades allting, ingenting kände sig likt längre. Allt blev bara konstigare. När jag tänker tillbaka blir jag bara arg och ledsen. Är så besviken på mig själv för hur mycket jag stog ut med, och hur mycket skit jag fick ta. Som när jag skulle ljuga om mobilen, jag gjorde allting. Vaknade av samtal tidigt på morgonen och satt och ljög för att allt skulle bli bra, och vad fick jag för det? Jo att om jag tjallade skulle du aldrig mer vilja träffa mig. Alla gånger jag fick gå ut mitt i natten för och bevisa min kärlek, alla lögner jag fick ta. All skit jag fick kastad på mig. Allt var mitt fel. Kommer aldrig förlåta mig själv för det där, ALDRIG. Skäms så mycket, fast den ända som borde skämmas och som borde spy på sig själv är du. Men allt har ett slut och det har verkligen lärt mig mycket. 09, ett jobbigt år när allt det jag skrev innan höll på. Sen slutet på året fyllde jag 18. då förändrades allting. Jag började öppna upp mig mer, blomstra. Jag lämnade allt det gamla bakom mig en sista gång, och tvivlade på att det skulle funka. Men allt bara flöt på, jag gick ut och träffade en massa nya människor och förstod att det faktiskt finns trevliga människor och så mycket jag hade missat! Jullovet var det bästa lov jag någonsin haft! Tog upp kontakten med en massa gamla vänner, träffade nya vänner. Hade en romans med charlie, dock varade den inte så länge men det var mysigt sålänge det varade. Och jag mår absolut inte dåligt för det. År 2010, kunde inte börja bättre. Nyårsafton är en kväll och minnas. En av dom bästa kvällar i mitt liv. Har också fått en bättre relation med min storebror som känns helt fantastiskt. Går ut med honom och hans vänner som är så underbart, sköna människor. Sen träffade jag Calle kristiansson, som jag hade drömt om sen första gången jag såg honom på tv. Vi har fortfarande kontakt och det känns fantastiskt. Kunde inte förstå varför jag skulle få uppleva allt det där, men sen förstog jag. Allting har en vändning. Vissa stunder i livet känns bedrövliga och bara som en nerförsbacke ständigt. Men jag har lärt mig att det blir bättre, med tiden. När jag tänker tillbaka på allt jag skrivit kan jag inte förstå att det är samma jag som jag är. Men det där var jag, en gång i tiden. Livet är underbart och jag älskar alla jag har runt omkring mig, utan er hade allt blivit svårare. Men jag är glad att jag tillslut nådde mitt mål, att må såhär bra som jag gör idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wawawewa

2010-03-18 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0