panikångest attack..

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Skulle vilja vara någon annan person just nu. Kom nyss hem från akuten efter tre timmar. Idag när jag kom hen från skolan la jag mig i soffan och kollade på hells kitchen. Allt var som vanligt, dock har jag gått runt och haft en orolig känsla i magen hela dagen. Men iallafall, sen när jag ligger i soffan känner jag plötsligt en sån där konstig känsla som kommer som en våg. Panik .. Mitt hjärta började slå, och jag kunde inte slappna av under några omständigheter. Jag blev så rädd och kände hur mitt hjärta började slå snabbare. Fick ännu mera panik och gick in och la mig i min säng och försökte ta det lugnt. Mamma försökte lugna ner mig också men det gick inge bra. Det hade inte gått över efter två timmar, och jag tänkte nä nu dör jag på riktigt. Jag fick panik och mina fölädrar blev oroliga som fan. Jag och pappa åkte in till akuten. Fick attack efter attack i bilen på väg dit. Har aldrig upplevt en sån hemsk känsla. Väl inne på akuten fick jag frispel i väntrummet och fick typ gå före alla där. JAg trodde hjärtat skulle hoppa ut alltså. Tog en massa prover och så där och det visade sig att det inte va nått fel på mig fysiskt. JAg lider bara av grov panik ångest. de är de värsta jag upplevt nånsin och skulle göra vad som helst för att aldrig få det igen alltså. Idag skrämde mig rejält...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0