im home!

Efter en midsommar fylld med galenskapor och rediga fyllor. Men FAAAN va kul vi har haft! Drog ju dit i torsdags med Enberg, Marcus, Mikaela, Bülow, Hampus och Lisa. Grillade och hade skit mysigt, dock var jag fortfarande sjuk så det blev inge alkohol för min del. Sen midsommar afton på fredagen, då åt vi god sill lunch och drag nubbe. Fabey och Soffe kom också, och Mats med sin brud. Efter lunchen blev det femkamp och öl drickande hela dagen. Drog och badade också med tjejerna, hur skönt som helst. Midsommar natten blev dock en katastrof, så Mikaela och Lisa drog hem. Så det var jag kvar på krägga med alla grabbarna. På lördagen drack vi också hela dagen, solade, spelade kub, lyssnade på musik, grillade och hade sååå mysigt! På kvällen körde vi spontan tripp till enköping. Mysig liten stad, så vi satte oss på en uteservering i solnedgången och drack ännu mera, haha det var galet. Efter det blev det klubb för allas del. Dansade och hade så jävla roligt! Hemresan var också en klass för sig, hahah har nog aldrig skrattat så mycket, då Marcus och Bülow fick i sig lite för mycket. Och jag Hampe Fabey och soffe lämnade grabbarna kvar på klubben och drog och käkade sålänge, innan vi drog hem. Men en galet mysig helg med finaste grabbarna. Kändes så trist och komma hem igår. . :/ Men på onsdag blir det malmö så det är sweeet!


STEFFE?!?!?!?! Nä det va inte Steffe... HAHAHAHAHAH intern skämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0