Natt i malmö

Hej alla glada. Förlåt för att jag inte uppdaterat ett skit sista tiden men jag har verkligen inte haft nån lust och sitta framför datorn här i malmö. Jag har varit här i fem dagar nu, och har redan hunnit gå ut med två lesbiska tjejer dvs ett par, sen har jag bråkat med ett grabbgäng utanför krogen, shoppat lite, varit i Danmark och även legat på stranden. Hehe man hinner med mycket här måste jag säga. Men fredagen var nog den mest händelserika dagen, hahah. Det var då jag gick ut med två lesbiska tjejer, det var en upplevelse faktiskt. Dom visade sin kärlek väldigt öppet och sa vad dom tyckte och tänkte, helt underbart. Sen i lördags åkte vi över till köpenhamn och satt på olika uteserveringar i solen och drack bira, underbar dag måste jag säga. Förutom att det var några grader för varmt. På tisdag åker jag hem och jag börjar sakna alla min fina vänner där hemma, så vi ses snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0